Model Integrale Samenwerking
In de Kop van Noord-Holland
Home
Informatie
Model Integrale Samenwerking
Partners
.
1.
Gedrag (als gevolg van..)
Onderdeel
1a.
Gedrag (als gevolg van..)
1b.
Versterken van de sociale vaardigheden (preventief of licht curatief)
1c.
Seksueel grensoverschrijdend gedrag
1d.
Diagnostiek, psycho-educatie en behandeling (Jeugd GGZ)
2.
Dyslexie en Dyscalculie
Onderdeel
2a.
Begeleiding bij (ernstige) leesproblemen
2b.
Begeleiding bij dyslexie en ernstige dyslexie
2c.
Onderzoek, diagnostiek en behandeling bij ernstige dyslexie
2d.
Inzet bij fysieke leermiddelen bij dyslexie en leesproblemen
2e.
Dyscalculie
3.
Intelligentieonderzoek
Onderdeel
3a.
Onderzoek gericht op het intelligentieniveau
3b.
Diagnostiek in het kader van jeugdhulp
4.
Ondersteuning leerontwikkeling
Onderdeel
4a.
Begeleiding op school
4b.
Huiswerkbegeleiding
4c.
Remedial teaching
4d.
Ergotherapie (behandeling)
4e.
Executieve functies (plannen en organiseren)
4f.
Psycho-educatie tbv leerontwikkeling
4g.
Epilepsie: begeleiding in school
4h.
Speltherapie
4i.
Onderzoek of tijdelijke begeleiding door orthopedagoog/psycholoog
4j.
Aanschaf van aangepast materiaal en middelen
5.
Taal- en spraakmoeilijkheden
Onderdeel
5a.
Behandeling van ernstige taal- en spraakmoeilijkheden
5b.
Begeleiding bij ernstige taal- en spraakmoeilijkheden in onderwijs
6.
Persoonlijke verzorging op school
Onderdeel
6a.
Persoonlijke verzorging
7.
Medisch handelen
Onderdeel
7a.
Voorbehouden medische handelingen
7b.
Niet-voorbehouden handelingen, waaronder diabeteszorg
8.
Overig
Onderdeel
8a.
Buitenschoolse opvang
8b.
Buitenschoolse opvang plus
8c.
Particulier onderwijs
8d.
Deeltijdonderwijs en/of volgen van enkele lessen
8e.
Dagbesteding bij schoolinschrijving
8f.
Hoogbegaafdheid
9.
Leer- en kwalificatieplicht
Onderdeel
9a.
Leer- en kwalificatieplicht
9b.
Ontheffing leerplicht
9c.
Schoolmissers/ thuiszitters en opbouw van onderwijs